Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2010. februári államvizsga

Abonyi Klaudia:

A Teva Magyarország Zrt. Logisztikai Központ tárhely kapacitás problémái, és azok lehetséges megoldása

Balogh Ildikó:

A magyar vasúti liberalizáció az európai uniós elvárások tükrében

Balogh Zsuzsanna:

A reklámjog szabályozásának hazai és nemzetközi vonatkozásai

Bálint Zsolt:

A Jetix gyermekcsatorna arculatváltása, a Disney Channel bevezetése

Bányai Zita:

Egy gyógyszer-nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat telephelyválasztási kérdéseinek vizsgálata

Bekes Éva:

Társadalmi felelősségvállalás - különösen a környezetvédelem - jelentősége a logisztikai iparágban - a Deutsche Post DHL CSR tevékenysége

Belme Dóra:

Market research about the fashion market of the Benelux states analysis and suggestion on how a foreign brand, like Makány Márta can appear on these markets

Benedek Melinda Beáta:

A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül

Berecz Balázs János:

A befektetésösztönzés hatása a külföldi működőtőke beáramlására Magyarországon

Béres Blanka:

Az egyéni karbon kereskedelem

Bizsók Krisztina:

Az Európai Unió földgázellátásának jövőképe - az ellátásbiztonság megteremtésére irányuló alternatívák vizsgálata, kitérve a stratégiai földgáztárolásra

Bódi Szilvia:

Az Európai Unió regionális politikájának jelentősége, a benne rejlő lehetőségek bemutatása a Szarvasi Kistérség példáján keresztül

Bulecza Dániel:

Ukrajna általános befektetési környezete és a külföldi befektetések szerepe az ukrán gazdaság szerkezeti átalakításában

Buzsáki Dóra:

Is recycling worth it? ; Etikett a Távol-Keleten (fordítás)

Czimbalmos Anna:

Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona

Csiba Orsolya:

Új termék bevezetése külföldi piacon: a spanyolországi Lopez Pigueiras márka magyarországi piacra lépése

Csiszár Zsófia:

Nonprofit szervezetek kommunikációs lehetőségei - az Öko-Pannon Nonprofit Kft.

Csorba Laura:

A magyar-szerb gazdasági kapcsolatok, különös tekintettel a kis- és középvállalkozásokra

Csutorás Judit:

Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése

Danka Annamária:

Interakció - Miért és hogyan vonjuk be a fogyasztókat a marketingkommunikációs folyamatba?

Dobronyiné Hajszán Gabriella:

Political sustainability in a redistributive system: the United Kingdom ; Útmutató a hatósági statisztikai adatgyűjtés és -szolgáltatás rendjéről: az Útmutató a 2006. évi adatszolgáltatásra és a 2007. évi adatgyűjtésre vonatkozik (fordítás)

Dorkó Krisztián:

Textil logisztika, textil áruk továbbítása a Logwin Road & Rail Kft. gyűjtő forgalmában - problémák és megoldások

Dögei Judit:

L'évolution de la grande distribution en Europe centrale et orientale et en Asie centrale depuis les années 1990 jusqu'… nos jours

Erőss Csaba:

Blogok marketing alkalmazása Magyarországon

Fábián Ákos:

Svéd gazdaság és vállalati kultúra, magyar kapcsolatok

Fakhouri Youssef:

A 2003-tól tartó kőolajválság hatásai, különös tekintettel Magyarországra

Farkas Gabriella:

Hogyan készül?  Certifikátok bemutatása

Forrai Valéria:

Dél-Amerika társadalmi és gazdasági integrációi az Európai Unió tükrében

Gősi Adrienn:

Logisztikai szolgáltatások és fejlesztési lehetőségek a GySEV Zrt. Gyakorlatában - gyengepontok és fejlesztési javaslatok

Gulyás Zsuzsanna:

A joghurtfogyasztás és az értékek kapcsolata

Gutenkunst Luca:

Marketing-szemlélet a könyvtárban

Gyenes Katalin:

A budapesti közösségi közlekedés vizsgálata a BKV Zrt.-n keresztül

György Anita:

Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata

Győri Mária:

A lovassport jelenlegi helyzete és népszerűsítésének lehetőségei a budapesti lakosság körében

Gyurina Adrienn:

A maastrichti konvergencia kritériumok teljesítése a visegrádi országokban a csatlakozás óta

Hajdu Edit:

Red Bull Air Race World Series: technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete (fordítás)

Hegedűs Ferenc:

The financial crisis and its impacts on the global and Hungarian economic policies

Hegedüs Zsuzsanna:

Politika versus gazdaság: a magyar-szlovák kapcsolatok ellentmondásai a 2000-es években

Hermann Gábor:

A modern orosz bankrendszer kialakulása, fejlődése, perspektívái

Hornok Erika:

A 2007-2008-as hitel- és pénzpiaci válság kiteljesedése - Közelebb kerültünk-e a pénzpiac globális szintű hatékony szabályozásához?

Horváth József:

A new steering committee for the world economy? ; Pálinkakultúra - magyar pálinka múltja és jelene (fordítás)

Horváth Nóra:

Új országkép és hagyományos borkultúra Magyarországon

Hudák Renáta:

Kockázatkezelés, opciós ügyletek

Imreh Orsolya:

A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre

Jakab Barbara:

A hazai kis- és középvállalkozások finanszírozási gyakorlatának ismertetése és bemutatása a KRI-SA Kft. példáján keresztül

Juhász Noémi:

Személyes eladás, mint a timeshare leghatékonyabb reklámja

Kapalyag Kitti:

Származási szabályok alkalmazása, a kumuláció jelentősége nemzetközi vállalatok esetében

Károlyi Ágnes Fanni:

Turkish culture, protocol and the EU long engagement with(out) marriage?

Kárpátiné Tamók Krisztina:

A hazai online könyvpiac

Katona Lilla Melitta:

A jelenkori gazdasági és pénzügyi világválság hatása a Budapesti Értéktőzsde derivatív piacára 2007-ben és 2008-ban

Kézi Ágnes:

Túlméretes és túlsúlyos áruk szállítmányozása a Landó Hungária Kft. gyakorlatában

Kiss Anita:

A társadalmi felelősségvállalás elmélete és gyakorlata, konkrét hazai példákon bemutatva

Kiss László:

A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek

Kocsis Tamás:

Mergers and acquisitions in the European Union's banking sector and their effects on the current global financial crisis

Kovács Kinga:

Liechtenstein, egy adóparadicsom komplex gazdasági elemzése

Kovács Orsolya Gabriella:

Pandadiplomácia - Kína diplomáciája az óriáspandák jegyében

Kovácsics Noémi:

A közbeszerzések alakulása Magyarország EU-csatlakozása után

Kürthyová Viktória:

A Lakszakállasi Szövetkezet logisztikai rendszerének komplex elemzése

Lakati Anett:

A Zollner Electronik Kft. ellátási lánca, a benne felmerülő problémák és megoldásaik

Lakatos Balázs:

A 2007-ben kezdődött pénzügyi válság kialakulásának okai, lefolyása 2008-ban és az autóiparra gyakorolt hatása

Lantos Júlia:

Az autópiac alakulása a válság tükrében

Lénárd Orsolya:

Belső benchmarking és gyakorlati alkalmazása

Lencz László Márk:

A cenzúra története - cenzúra a kommunista diktatúrákban

Lendvai Csilla:

Stratégiai menedzsment, válságstratégia

Lendvai Szilvia:

Magyar borok az Európai Unióban, különös tekintettel az egri borvidékre

Liebhauser Nóra:

A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001:2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése

Leskó Judit:

A magyar kkv-k nemzetköziesítése, különös tekintettel a gazdasági válság előtti időszakra

Lovas Katalin:

Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?

Majnár Éva:

A kis- és középvállalkozás-fejlesztési politika - Ausztria és Magyarország

Mátrai Zsófia:

Fuvarozási és logisztikai tevékenységek az útépítésben a Mega-Sped Kft. gyakorlatában

Máté Anita:

Magyar regionális politika és intézményrendszer a határmenti együttműködések menedzselésében

Meizer Gábor:

A média és a gazdaság kapcsolatának elemzése a Gazdasági Rádió működésén keresztül

Mészáros Gábor:

A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásai

Mihajlov Boján:

Az USA és Kína szimbiózisa

Muri Éva:

Pension sytems and prospects in Asia and the Pacific ; A nem-internetezés okai (fordítás)

Nagy Gergely Dávid:

A hazai mikrovállalkozások finanszírozása az EU fejlesztések tükrében

Nagy Nóra:

Az MSZ EN ISO/TS 16949-es szabvány gyakorlati alkalmazása a Robert Bosch GmbH-nál

Németh Norbert:

Kis- és középvállalkozások hitelezése a válságban

Óbányai Lívia:

A British Telecom piaci lehetőségei az Egyesült Arab Emirátusokban

Ódor Petra:

Lakossági hitelezés a fogyasztóvédelem tükrében

Oláh Dorottya:

Tisztességes kereskedelem? A UCP irányelv a hazai gyakorlatban, különös tekintettel versenyjogi vonatkozására

Olajos Orsolya Ágnes :

The economic impacts of the cross-border cooperation between Hungary and Slovakia

Orbán Gabriella:

A gazdasági világválság hatása a hazai jelzáloghitelezésre és a budapesti lakáspiacra

Orosz Bence:

A válság begyűrűzése a balti államokba

Pánczél Csilla:

Pénz- és tőkepiaci eszközök a klímaváltozás mérséklésére

Pap Csilla:

Franciaország Európa-politikája, különös tekintettel a közös agrárpolitikára, az európai biztonság- és védelempolitikára és az orosz viszonyra

Pap Fruzsina:

A fogyasztási hitelek szabályozási rendszere a fogyasztóvédelem tükrében, különös tekintettel az európai uniós irányelvekre

Pintér Balázs:

Baden-Württemberg gazdaságelemzés

Polyák Anett Csilla:

Mennyit ér egy tanúsított minőségirányítási rendszer?

Poysl Dóra:

Az import irányú, konténeres tengeri árufuvarozás problémáira irányuló megoldási javaslatok a Cargomind Kft. gyakorlatában

Rácz Judit Veronika:

A stratégiai beszerzés szerepe egy autóipari vállalatnál

Rásky Dorina:

A zöldülő belső piac az EMAS-rendszer példáján

Rédei Ákos:

Magyar biotermékek helyzete és lehetőségei külföldön

Repka Eszter:

Divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban

Rittgasser Anett:

Cargonet, a Qualitrans versenyképességének kulcsa

Rózsa Erika:

Baskíria, Oroszország fejlődő köztársasága

Rödönyi Gergely:

Az olaszországi ipari körzetek és a magyarországi klaszterek elemzése

Rudas Gabriella:

Törökország európai uniós csatlakozásának lehetőségei

Salageanu Andreea:

A távmunka bevezetésének lehetőségei multinacionális környezetben, a Michelin Hungária Kft. példáján keresztül

Sánta Bálint:

The effects of the Hungarian-Austrian regional cooperation on Hungary's economy

Siba István:

A digitális földfelszíni rádió-műsorszórás jelene és jövője Magyarországon

Srágli Marietta:

Egy kép többet mond ezer szónál, vizualitás a reklámokban

Sütő Krisztina:

Szolgáltatások, szolgáltatáskereskedelem liberalizálása az Európai Unió területén és Magyarországon, különös tekintettel a távközlés és elektronikus hírközlés szabályozására

Szabó Csilla:

A Bosch Electronic Service Kft. fejlesztési lehetőségei HR módszerekkel

Szabó Dániel:

Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai

Szabó Dorottya:

A globalizáció hatásai a hazai gázpiacra

Szabó Erika Judit:

Oroszország és a WTO

Szabó Zsuzsanna:

Az FDI beáramlása Magyarországra és az azt befolyásoló kormányzati intézkedések

Szekeres Barbara:

A magyarországi közbeszerzés reformja a kormányzati szolgáltatások elektronizálásának tükrében

Szesztai Anna:

Válságkezelés konszignációs raktárral a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-nél

Szilágyi Zsuzsa:

A Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő Zrt. PR tevékenysége és szervezeti felépítése

Szirmai Krisztina Orsolya:

A befektetés-ösztönzés kérdései a közép-kelet-európai országokban a 2000-es években

Szopkó Beatrix:

A Nespresso - egy luxusmárka jelenléte és hatása Magyarországra

Szunyog Edina:

Mikrovállalati banki finanszírozás - a CIB Bank Hungária Zrt. tárgyi fedezet nélküli hiteltermékein keresztül

Tajti Marianna:

A konzervtől a slágerig avagy A zene szerepe a reklámozásban

Taksár Szabina:

A Reckitt Benckiser transznacionális termelő vállalat raktárfejlesztése

Tamaskó Anett:

A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében

Tar Eszter:

Az európai uniós csatlakozás hatásai a magyar gyümölcslépiacra a megváltozott feltételekhez való sikeres alkalmazkodás bemutatása a Sió-Eckes Kft. egy termékének piaci bevezetésén keresztül

Torma Nikoletta:

Rendezvényszervezés a gazdasági válság idején

Tóth Judit:

A kalózkodás és a nemzetközi kereskedelem kapcsolata - a kalózkodás hatásai és a lehetséges megoldási javaslatok

Tóth Róbert Ákos:

A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén

Török Enikő:

Egy multinacionális logisztikai vállalat és leányvállalatai közötti kapcsolatrendszer vizsgálata

Verő Viktória:

Economic strategies and their relation with foreign affair strategies in the member states of the Gulf Cooperation Council

Vincze Dorottya:

How to bridge the Healthcare information gap between EuropaBio and some of its core stakeholders?

Vincze Ferenc:

A török kisebbség integrációs problémái Németországban

Viszkei Mihály:

Az EDI, mint a modern logisztikai folyamatok alapja

Wittmann Zsófia:

Tiszta vizet a pohárba - tiszta pálinkát az online-ba

Zsebeházi Diána:

A latin-amerikai integrációs törekvések dinamikája

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó