Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2011. februári államvizsga

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó

Árva Norbert:

Az EU környezetvédelmi politikájának jelentősége és megvalósulása a magyar operatív programokban

Bacsi Katalin Boglárka:

Az indiai Ayurveda szerepe a budapesti wellness-koncepcióban: új fejlesztési irány

Balogh Anita:

Az államilag támogatott exportfinanszírozás és hitelbiztosítás a Magyar Export-Import Bank Zrt. és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. Gyakorlatában - A Cseh- és a Magyar Export Import Bank Zrt. tevékenységének összehasonlítása

Balogh Barbara:

A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásainak elemzése

Balogh Nóra:

Regionális különbségek Spanyolországban Európai Uniós kontextusban - összehasonlító tanulmány Magyarországgal

Balogh Tamás:

Kockázatkezelés és spekuláció a hazai határidős devizapiacon

Baranyi Enikő:

What factors lead to a successful movie trailer?

Bárdy László:

Látogató- és konverziónövelő eszközök a Nova Prompt Kft. honlapján

Bársony Balázs:

Kuba és a válság, avagy Hogyan hatott a krízis az embargóval sújtott országra

Bársony Szilvia:

Opportunities for Hungary in the bilateral trade with Slovenia

Berkes Dóra:

Tíz millió fő alá süllyed hazánk lakossága ; Eurozone crisis as historical legacy, the enduring impact of German unification, 20 years on (fordítás)

Bodor Petra:

A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai - Vízió a magazinok jövőjéről

Bogyó Judit:

A globalizáció hatása a magyar textil- és ruházati iparra

Bolovan Krisztina:

Viselkedéstechnikai elemek összehasonlító jellemzése : Japán, India, Magyarország

Bőr József János:

A vasúti személyszállítás minőségi fejlesztése

Börcsök László:

Az orosházi kistérség munkaerő-piaci jellemzése a 2008 és 2010 közötti időszakban

Cigli Ivett:

Izland válságban, az európai uniós csatlakozás küszöbén

Csapó Vanda Médea:

The evolution of brand awareness in the receptive human mind

Csapó Viktória:

Az egész életen át tartó tanulás - Lifelonglearning

Cseszneki Balázs:

Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? - Az on-line közösségek

Debre Zoltán:

Hozamgörbe elemzés és állampapír kereskedés

Domokos Tamás Dániel:

A Magyarországon tanult és tanuló vietnámi diákok Magyarországképe, azok hozadéka és a vietnámi oktatási piacban rejlő lehetőségek

Draskovits Tímea:

A nyílt forráskódú szoftverek értékesítési problémái (A Würth Phoenix Neteye piaci bevezetése)

Dudás Orsolya:

A bankok szerepe a kis- és középvállalati szektorban Spanyolországban és Magyarországon

Egyed Júlia:

A PR és a reklám közötti különbség, és azok hogyan integrálódnak a kommunikációban

Előd Zoltán:

The end of Switzerland ; Alkoholstratégiák Európában (fordítás)

Fehér Eszter:

Marketing lehetőségek a környezetvédelemben a Doppstadt Hungária Kft. marketingstratégiáján keresztül

Fohl Kata:

Which factors leading to decreasing sales in the music industry can be influenced by online marketing tools?

Gál Katalin:

A válság hatása Németország gazdaságára - Válságkezelő intézkedések

Géczi Bernadett:

Magyarország agrártámogatási rendszere az uniós csatlakozás után

Geönczeöl Zsófia:

Mobiltelefónia, avagy Fogyasztói és vásárlási szokások a 21. században

Gergely Sarolta:

A gazdasági világválság Lengyelországban, különös tekintettel a lengyel válságkezelésre

Grebely Renáta:

"Segíthetek?" - riaszt vagy vonz? - Eladó-vevő kapcsolatok a ruhaüzletek katedrálisaiban

Győrffy Katalin:

A Mama Hotel korszak és "lakóinak" fogyasztói sajátosságai

Gyulai Zoltán:

Pizzériák kommunikációja marketinges szemmel

Hajdú István:

A vasúti teherkocsik gazdaságos kihasználásának lehetőségei, a Masped - Railog Kft. gyakorlatában, a vasúti liberalizációt követően

Halomhegyi Ádám:

Arbitrage opportunities of multiple-listed Central - Eastern European stocks - are the markets so efficient?

Helmich Krisztina:

A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban

Hoffer Dávid Róbert:

Szöveges keresőhirdetések hatékony használata a Google AdWords rendszerében egy hazai bank példáján keresztül bemutatva

Horváth Ádám:

A Public Relations jelentősége az autóiparban - A Peugeot 5008 modell magyarországi bevezetése

Horváth Andrea:

A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata

Hudák Dóra:

Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége

Huzsvai Nelli:

Magyarország és Belgium energiafüggőségének összehasonlítása - Mennyire használható az uniós mutatószám?

Jakab Zsuzsanna:

Egri Bikavér a fogyasztók szemével

Jaksa-Belényi Brigitta:

Az egészségturizmus szerepe a regionális fejlődésben a Nyugat-Dunántúli Régió (Sárvár) példáján keresztül

Kádár Beáta:

A világgazdasági válság hatása a dél-oroszországi régióra

Kalamár Gergő:

Az egész életen át tartó tanulás programjának bemutatása a Hellenic Culture Centre intézményén keresztül

Kondor Eszter:

Az év honlapja pályázat szerepe a hazai online marketing kultúra fejlődésében

Kosaras Brigitta:

Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? - A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül

Kovács Bernadett:

Csináljuk a fesztivált! - A Summerfest Nemzetközi Folklórfesztivál marketingkommunikációja Tökölön

Kovács Evelin:

A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében

Kőrössy Tamás:

Budapesti közterületi játszóterek eszközeinek, illetve azok telepítésének vizsgálata az MSZ EN 1176:2008 és MSZ EN 1177:2008 magyar szabvány alapján - A Fővám téri játszótér

Kuti Csaba:

A digitális zene terjesztése marketing szempontból

Kürnyek István:

Az AETR egyezmény alkalmazásának problémái Magyarországon

László Eszter:

Egy elmaradott spanyol régió - Andalúzia gazdasága

Liebl Alfréd:

Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon

Lőrincz Orsolya:

Kína és Tajvan tárgyalási etikettje

Magyarits Tamás:

Világgazdasági válság hatása a Közép-kelet európai autópiacokra

Máncs Andrea:

A nők szerepének, fogyasztói magatartásának megváltozása és a női magazinok kapcsolata

Nagy Mátyás:

Fejlődő országok bekapcsolása a világgazdaságba új üzleti modellek alkalmazásával

Nagy Patrícia:

A koreai vállalati kultúra és annak hatása a magyarországi beruházásokra

Nagy Réka:

Az elektronikus kereskedelem fizetési rendszerei és a PayPal

Nagy Zsolt György:

A fiatalok közösségiportál-használati szokásainak vizsgálata

Németh Adrienn:

Achieving sales success in the Hungarian dental market

Novák Ferenc:

A közösségi média megjelenése, üzleti- és marketing szintű lehetőségei

Oroszvári Ádám:

Online és offline értékesítés a könyvpiacon

Ötvös Veronika:

Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája

Pati Balázs:

A marketing szerepe a filmgyártásban és -forgalmazásban

Rácz Roxána:

Siker és karrier - életpálya-tervezés

Ragány Miklós:

Közösségi portálok kialakulása, elterjedése és működése, kihatása a személyes kapcsolatokra

Reich Patrícia:

A nyomtatott sajtó jövője

Réti Melinda:

A jövő áruháza - Kereskedelem új dimenzióban

Riez Andrea:

Mi lesz veled, euro? ; Why the government debt is increasing? (fordítás)

Romsics Lívia:

Kína, az új szuperhatalom világformáló szerepe és az USA szerepvesztésa a világban

Rudolf Dóra:

Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon

Sallay Gergely:

A reklámozás jövője a digitális televízió és az IPTV világában

Sárközi Bettina Dalma:

Az önkormányzati sportfinanszírozás - Székesfehérvár MJV gyakorlatának elemzése alapján

Schuck Ildikó:

A hazai kis- és középvállalkozások minőségügyi kihívásai és lehetőségei a Macher Kft. példáján

Solymos Katalin:

A balti államok összehasonlítása a konvergenciakritériumok és makrogazdasági mutatók alapján

Somogyi Éva:

Az Európai Unió fejlesztési politikája a kezdetektől a Lisszaboni szerződésig

Somogyi Nóra:

Kereskedelmi hálózatok elemzése hálózatelméleti módszerekkel

Sóstói Tamás:

Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül

Stumpf Beáta:

A gyerekek és a reklám kapcsolata

Szabó Gabriella:

Horvátország csatlakozása az Európai Unióhoz

Szabó Judit Fruzsina:

A bankok társadalmi felelősségvállalása, különös tekintettel a Raiffeisen Bank Zrt. tevékenységére

Szabó Kata:

A magyar tejágazat múltja és jelene. Lesz-e holnap?

Szabó Viktória:

A környezet és energia operatív program Magyarország környezeti problémáira adott válaszainak, valamint félidei eredményeinek bemutatása

Szabó Viktória:

A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése - Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra

Szakács Zsófia:

Az ERM II működése és tapasztalatai

Szeidl Andrea:

A regionális partnerség, avagy Ausztria együttműködése a Visegrádi Négyekkel és Szlovéniával

Sztrojiny Robert:

Social media marketing - The relation of customer engagement and word-of-mouth on Facebook

Tájnel Gábor:

Hatékony reklámok a közösségi médiában

Tanyik Gabriella Edina:

Az örök női kérdés: megvalósítható-e a munka és család közötti egyensúly?

Tardi Katalin:

Az online játékok piacán elterjedt üzleti modellek és a fogyasztók fizetési hajlandósága

Telek Klára:

A posztadoleszcencia hatása a fiatal fogyasztói célcsoportra

Ternovszky Anna:

What factors influence the selection of a proper market in case of Practiwood?

Teyfel Pavlo:

A bioenergia termelési és felhasználási lehetőségeinek magyarországi bemutatása

Tiba Roland:

A Külkereskedelmi Főiskolai Karon végzett diákok elhelyezkedési lehetőségeinek változásai 2006 és 2010 között

Tóbiás Réka:

A promóciós weblapok dekorativitásának és hatékonyságának kapcsolata 2010-ben

Tóbiás Rita:

Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...

Toronyi Anikó:

Genetikailag módosított szervezetek az Európai Unió piacán

Tóth Ádám:

A társasági adózás harmonizációja az Európai Unióban, különös tekintettel a legújabb tendenciákra

Tóth Dániel:

Vidékfejlesztés IV tengelyének elemzése 2007 és 2013 között

Tóth Erika:

Az APEH marketingkommunikációja, az adómorál javítása

Tóth Tamara:

Oroszország működő tőke befektetési stratégiája Közép-Európában

Tóvaj Kristóf:

A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül

Tubik Dániel:

Az Északi és a Déli Áramlat kiépülésének hatása a közép- és kelet európai térségre

Ursz Janka:

Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban

Vajmi Ágnes:

A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében

Várdai Viktória:

Területi egyenlőtlenségek alakulása és mérséklése nemzeti és közösségi eszközökkel Németországban

Varga Anita:

Toborzás és kiválasztás a Genertel Biztosító Zrt-nél 2009 vs 2010

Végh Zsuzsanna:

Pálinka újratöltve - A Panyolai Szilvórium Kft. marketingtevékenységének elemzése

Vékásy Bernadett:

A Nyugat-dunántúli régió kkv-inak marketingtevékenysége, és marketinghez való viszonyuk

Zólomy Zsófia:

A kelet-közép-európai országok politikai és gazdasági rendszerének átalakulása

Zujevics Erika:

Lettország és a gazdasági válság- Lettország gazdasági helyzete, kihívásai és kilátásai