Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2009. júniusi államvizsga

Adomirek Anna:

Az elektronikus média hatása a fiatalok értékorientációjára

András Júlia:

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv kommunikációja a médiában

Angyal Mirjam Lilla:

A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége

Árvai Zita:

A külföldi működőtőke-befektetéseket befolyásoló tényezők vizsgálata Ausztriában és Magyarországon

Bakos Kinga:

A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek

Balogh Boglárka:

A Waberer's csoport arculatváltása

Balogh Ildikó:

Szervezeti PR munka eredménye az egyesületi folyóirat bemutatásán keresztül

Balogh Nikoletta:

Nők - a karrier és a család közötti egyensúly

Balyó Zsófia Mária:

A blogok szerepe a PR-ben

Bielik Zsófia:

Egy nemzetközi salsa fesztivál megszervezése

Bíró Melinda:

A japán család tegnap és ma

Budai Lívia:

A La Roche-Posay termékek marketingkommunikációja

Busa István:

A nagy falon innen és túl avagy A magyar vállalkozók lehetőségei Kínában

Chrobacsinszky Eszter:

A reklámok hatása a testképre

Cserepes Liána:

The social responsibility of financial institutions and the Hungarian post regarding the financial culture

Dávid Melinda:

Induló mikro, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon

Demeter Ágnes:

Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel

Dömök Diána:

Erőszak és agresszió a képernyőn a gyermekeknek szóló műsorokban

Erdős Judit:

A kiegészítő biztosítások helye, szerepe a magyar egészségügyben

Fazekas Zsófia:

A Bázel 2 pénzügyi szabályozási rendszer

Fábián Fanni:

A Gyulai Húskombinát Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Fekete Anikó:

Fürdőző fővárosunk

Fekete Katalin Valéria:

A vasút liberalizációja

Feller Ágnes:

Életstílus, életmód és fogyasztás

Ferenczi Szilvia:

Kisebbségi kapcsolatok kezelése az önkormányzatoknál

Forinda Viktória:

A nonprofit szektor szerepe a fenntartható fejlődés kihívásainak koordinálásában Magyarországon és Franciaországban

Forintos Ádám:

Küzdelem a török emberek lelkéért: kemalizmus és az iszlám, Törökország két vallása

Fülöp Márton:

A monetáris transzmissziós mechanizmus azokban az országokban, amelyek devizában adósodtak el

Fraszt Ivett:

A japán marketing sajátosságai a Honda cégfilozófiája, valamint a Honda Hungary Kft. helyzete a gazdasági világválság idején

Győri Éva Virág:

Logisztikai szolgáltatók szerepének vizsgálata a 2004-2008 közötti magyarországi gabonaintervenció során

Harasztos Anna:

Csomagolás a hulladékgazdálkodásban

Hargitai Marianna:

A vállalkozások alapításának feltételei Magyarországon és Nagy-Britanniában

Hauck Attila:

Lesz gáz, vagy gáz lesz? avagy Hogyan fékezheti meg az EU az orosz energiafegyvert?

Haviár Ágnes:

Magyarország mezőgazdasága az Európai Unióhoz való csatlakozás előtt és után

Hegyi Katalin:

A spanyol vállalatok felemelkedése és tündöklése

Herczeg Szonja:

Sajtóetika Magyarországon a rendszerváltozás után

Horváth Katalin:

A sportági szakszövetségek kommunikációja az egészséges életmódra nevelés tükrében

Horváth Krisztina:

Energiaszabályozók szerepe az ERRA tagországokban


Horváth Zsófia:

Szükség van-e közszolgálati médiára? avagy A közszolgálati média fogalma, kialakulása és története Nagy-Britanniában, valamint a közszolgálati média kritikája és az Egyesült Államokbeli modell

Illés Zsófia:

Minden jegy elkelt - kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában

Janovics Anna:

Migráció az Európai Unióba

Jáger Szilvia:

Lovagrendek és szerepük a diplomáciai életben Magyarországon

Jónás Anna:

Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében

Jónás Csilla Zsuzsanna:

Médiaszabályozás Magyarországon és Európában avagy Közösségi érdekek és közösségi korlátok az audiovizuális szektorban ma és holnap

Kámán Mónika:

IKEA Örs vezér téri építkezés kríziskezelése, pénzügyi hatásai

Kárpáti Anita:

Az online médiatervezés

Kiss Anita:

Pályakezdő diplomás közgazdászok elhelyezkedési lehetőségei, különös tekintettel a Külkereskedelmi Főiskolán végzettekre

Kocsis Erika:

Az ingatlanpiac pénzügyi szemmel

Kopornyik Csilla:

A kínai-magyar kapcsolatok áttekintése gazdasági és kulturális szempontok alapján a magyarországi kínai migráció szerepe

Kóródy Sándor:

Az üzemanyagkártya üzletág kockázatelemzése a DKV Euroservice GmbH + Co. KG tevékenységének bemutatása

Kósa Tamás:

Az intuíció, a torzítások és a hitelválság szerepe a vezetői döntéshozatalban

Kosztolányi Ildikó:

Franciaország tengerentúli megyéi és területei - Hogyan integrálódnak Európába és az Európai Unióba az ultra-periférikus területek?

Kovács Boglárka:

A mai rádiós piac elemzése, a helyi, térségi rádiók sikere, szükségességük

Kovács Ildikó:

A chilei és a magyar nyugdíjpénztár szektor fejlődési tendenciái közötti párhuzam

Kovács János:

Jugoszlávia gazdasági átalakulása, különös tekintettel Szerbiára és két autonóm tartományra

Krauth Márta:

Bérezés, ösztönzés, motiváció

Kupi Andrea:

A világháló és ami mögötte van tinédzserek és az internet viszonya

Lengyel Anna:

Magyarok külföldi munkavállalása

Luong Gyöngyi Lan:

Corporate marketing strategic problems of a joint venture, through the example of Vectra-Line Plus Kft.

Makarész Péter:

A bankszolgáltatások fejlődése Magyarországon, a Szigetvári Takarékszövetkezet példáján keresztül

Márk Noémi:

Romák a magyar médiában

Marosdi Réka:

A környezetvédelem finanszírozása a vállalatoknál: környezettudatos beruházások, különös tekintettel az informatika területére

Misinszki Réka:

Europ Assistance Magyarország Kft. tevékenységének és piacának bemutatása, stratégiai elemzése

Molnár Bence:

A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa

Molnár Eszter:

Strategic management in the ailing automobile industry

Molnár Melinda:

Ellátási láncok versenye a textilipar területén

Molnár Orsolya:

Az óvodások és a reklám

Monok Sára:

Praliné Duval - kommunikációs javaslatok a Chocolaterie Duval Bruxelles számára

Nagy Emília:

Szokások, nonverbális jelek a hétköznapai kínai kommunikációban

Nagy-Czipetics Ildikó:

Kis- és középvállalkozások a fejlesztési stratégiák középpontjában

Oszvald Károly:

Lehetőségek és igények a tanácsadás területén a dél-dunántúli kis- és középvállalkozásoknál

Ovcsarenkó Krisztián:

Az Európai Unió és Oroszország energiakapcsolatai avagy Az orosz szénhidrogén export

Palágyi Dóra:

Reklámzene hatása a gyerekekre

Patkós Zita:

A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül

Pelei Krisztina:

Az európai és tagállami szintű szociális párbeszéd -  a szociális párbeszéd szerepe a lisszaboni stratégia végrehajtásában

Péter Andrea Rita:

Olaszország és az olasz vállalatok szerepe a magyar gazdaságban

Plézer Panna:

A televíziós reklámok hatásainak különleges világa női szemmel

Puskás Inna:

A földgáz geostratégiai jelentősége Magyarország és az EU számára - útkeresés az energiapolitikai stratégiák labirintusaiban

Rajcsán Edina:

A gazdasági válság Németországban

Réthly Viktória:

A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben

Ruff Szilvia:

Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban

Sári Hanna:

A felszámolásról

Sasvári Dávid:

Foglalkoztatás-politikai koncepciók az Európai Unióban a külső versenyképesség tükrében

Sándor Evelyn:

Ipari parkok, mint a gazdaságfejlesztés eszközei az Észak-Alföldi Régióban

Serfőző Anita:

Az Európai Unió hálózatos energiahordozóinak függősége avagy Van-e, lesz-e energiabiztonság Európában?

Sipos Gábor György:

SMS turista

Sólyom Bálint:

A bioüzemanyagok kereskedelme és világgazdasági kilátásai

Sutus-Juhász Adrienn:

Testvérvárosi együttműködésen alapuló diplomáciai kapcsolatrendszer Kecskeméten

Szabó József Viktor:

Spanyolország gazdasága napjainkban, különös tekintettel Katalónia autonóm tartományra

Szabó Kristóf:

A nemzetközi pénzügyi válság hatása Kelet-Közép Európára, különös tekintettel Magyarországra

Szabó Laura Ildikó:

Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon

Szabó Zsuzsanna:

A globális gazdasági és pénzügyi válság kialakulása és lefolyása 2008 végéig

Szentgyörgyvölgyi Éva:

Az Eurovíziós Dalfesztivál, mint megarendezvény lebonyolítása és szerepe a nemzetközi kapcsolatokban

Szunomár Ágost:

A vállalati fenntartható fejlődés

Szűcs Renáta:

A gyerekeknek szóló reklám, illetve kommunikáció problémái

Tamás Krisztina:

Az EU kereskedelempolitikája és az EU-orosz kapcsolatok a gazdasági- és energetikai megállapodások tükrében

Tari Sarolta:

Színház, marketing, PR a Békés Megyei Jókai Színház public relations tevékenysége

Timár Dorottya:

A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben

Tolnay Lajos:

Kereskedési stratégiák a technikai elemzés alapján

Tóth Bea:

A póker-robbanás és hatásai Magyarországon

Tóth Nóra:

LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...

Tóth Nóra:

A bankok válságkommunikációja a pénzügyi krízis idején, Magyarország és Olaszország összehasonlítása

Tőzsér Noémi:

Törökország lehetőségei az EU-csatlakozásra - az európai közvélemény hatása az esetleges török csatlakozásra avagy az EU hatékonyabb szerepvállalása

Turupuli Zsuzsa:

Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? - Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?

Ujvári Nóra:

A VT Artrans Kft. közúti szállítmányozási tevékenységének vizsgálata a jelenlegi gazdasági recesszió okozta piaci környezetben

Vancsek Tibor:

A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van

Varga Gergely Bálint:

Időszakos sajtókiadványok privatizációja Magyarországon

Vargha Márton Gábor:

A felsőoktatási intézmények finanszírozása: trendek és statisztikák elemzése az OECD országokban, valamint a Japánban és Magyarországon működő rendszer vizsgálata

Várnai Zsanett:

Common national stereotypes and their impact on Hungary's trade relations

Vu Thuy Hanh:

A konfucianizmus társadalomképe és a vállalati menedzsment Dél-Korea és Vietnám

Weichinger Zsuzsa:

Innováció és kutatás-fejlesztés a felsőoktatásban

Zajácz Barbara:

Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben

Zsoldos Krisztina:

A magyar teakultúra: kutatás a magyar teafogyasztási szokások felmérésére

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó