Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2009. januári államvizsga

Alberti Rita:

Kövesd, hogy különbözz avagy A divat és a luxusmárkák vizsgálata és e jelenség a hazai piacon

Antal Ágnes:

Az építésügyi szabványosítás harmonizációja és az üzemi gyártásellenőrzési rendszer

Aranyossy-Nagy Zsófia:

Kockázatkezelés a Deltasped Szállítmányozási és Szolgáltató Kft. gyakorlatában

Bakonyváriné
Kardos Gabriella:

A nők karrier-tervezési lehetőségei

Baranyai Csilla:

Gyerekek a reklámdömpingben

Báthi Bence:

A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon

Bazsonyi Ildikó:

A térségi arculatba illő turisztikai vonzerő fejlesztési lehetőségei

Birinyi Eszter:

Az egri borok megjelenése a nemzetközi piacon

Bodó Lilla:

A csomagolástechnika bemutatása a környezetvédelmi szempontok érvényesülésén keresztül

Boros Vera:

The prospects of rural development through LEADER+ Programme in the Northern Hungarian region

Csillag-Szabó Katalin:

Japán és Magyarország kulturális kapcsolatai - eltérő módszerek alkalmazása eltérő kultúrákban

Csikós Gergely:

A filmgyártás és a mozik jövője a digitalizálódó világban

Braun Zoltán:

Az Egységes Farmtámogatási Rendszer előzményei, bevezetése és ellenőrzése Magyarországon

Csoma Csilla:

Európai uniós pályázatokon megnyert beruházások Sárospatakon a csatlakozás előtt és után

Dancsó Adrienn:

A nők társadalmi, gazdasági és politikai helyzete a Távol-Keleten

Darázs László:

A jegybanki függetlenség

Decsi Viktória:

A Tolna Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság európai uniós pályázati lehetőségei

Dorogi Éva:

A megújuló energiaforrások felhasználása Magyarországon, különös tekintettel a geotermikus hőtermelésre

Elek Szabolcs Lajos:

Értékpapírosítás

Erdős Réka:

A geotermikus energia hőszivattyúval történő hasznosítása a lakossági szektorban, Magyarországon

Fekete Lilla:

A FlyBalaton Repülőtér szerepe és regionális gazdasági hatásai

Ferenczi András:

A British American Tobacco Hungary kommunikációja a társadalmi felelősségvállalás jegyében

Ferenczi Gábor Ádám:

A hazai unit-linked termékek - a tiszta részvény eszközalapok elemzése

Fodor Bernadett:

Szabadság és pluralizmus az olasz médiarendszerben - Berlusconi szerepe

Gergics Dániel:

Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...

Halmos Judit:

Az Európai Unió költségvetésének reformtörekvései és jelenlegi kihívásai

Horváth Dóra:

Regionális politika forrásainak elosztása a visegrádi országokban

Ihász Ágnes:

Az Európai Unió energiapolitikája és a francia út

Iszlai Gábor:

A 2007-ben kezdődött pénzügyi válság kialakulása, lefolyása, eddigi és várható hatásai a világgazdaságra, különös tekintettel Magyarországra és Ukrajnára

Jakab András:

Az EU-források hatékonyabb megszerzése és felhasználása a vasúti fejlesztések területén

Janicsák Szilvia:

Tabutémák a médiában - romák a médiában

Jasper Károly:

Az ISO 9000-es szabványsorozat bevezetéséhez szükséges követelmények ismertetése és az MSZ EN ISO 9001-es szabvány bevezetésének általános bemutatása

Karancsi Ágnes:

Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában

Kázsmér Laura:

Pont úgy, mint a nagyok?

Keresztény Adrián:

A magyar-ukrán külgazdasági kapcsolatok perspektívái az ukrán gazdasági növekedés tükrében

Keszthelyi Anett:

A felsőoktatás helyzete, a bolognai folyamat Ausztriában és Magyarországon - a stratégiai együttműködés lehetőségei a két ország között

Kiliti Eszter:

Törökország és Magyarország gazdasági, kereskedelmi és politikai kapcsolatainak elemzése

Kiss Nikolett:

Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?

Konkoly Renáta:

Tanulási motiváció a gazdasági oktatásban

Kósa Katalin:

Impacts of cultural differences on Central European accounting systems

Kósa Szénia:

Offshore cégek, adóparadicsomok

Kovács Eszter:

Állami támogatási rendszer, különös tekintettel a környezetvédelmi támogatásokra

Kötél Zsanett:

Szabad munkavállalás az Európai Unióban, a sportolók szemszögéből

Kraus Csaba:

A Nyugat-Balkán gazdasági fejlődése és európai uniós perspektívája

Kukoda Alexandra:

A mesék érték-kommunikációja régen és ma, hogyan és mennyiben befolyásolja a gyermekek értékorientációját?

Kun Tünde:

A GEFCO Magyarország Kft. hozzáadott értékei a klasszikus szállítmányozási tevékenységhez

Kuti Tamás:

A média és a digitális technológia avagy Hogyan hat a digitalizáció a reklám- és médiaiparra

Laborczi László:

Környezetbarát megoldások az európai autóiparban

László Beáta:

A menedékkérők munkaerő-piaci helyzete Magyarországon és kitekintés az európai uniós helyzetre

Mácsai Zsófia:

Tendenciák a multibrand promóció területén

Markó Eszter Éva:

Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatása Magyarország oktatáspolitikájára

Márkus Júlia:

Szerződésellenes teljesítés a nemzetközi kereskedelemben

Márton Zsuzsanna:

Fair trade - Magyarország és a méltányos kereskedelem

Mattyasovszky Ádám:

Gazdálkodjon okosan és nyerjen! vagyis a BTL alapú integrált kommunikáció bemutatása a Gazdálkodj okosan multibrand promóción keresztül

Mészáros Beatrix:

Ismerlek-e? - avagy A közösségi portálok hatása a társas kapcsolatokra

Mészáros Beatrix:

A lombardiai textil és ruhaipari vállalkozások helyzete, kompetenciája és versenyképessége

Mezei Ildikó Melánia:

Kína a vallások, a konfucianizmus és a gazdasági átalakulás tükrében

Miklós Judit:

Az intuíció szerepe az üzleti döntéshozatal folyamatában

Mikó Dániel:

Tőke és pénzpiaci kereskedési stratégiák

Mojzsis Vera:

A japán menedzsment sajátosságainak bemutatása egy japán kisvállalkozás példáján keresztül

Molnár István:

A befektetési alapok tevékenysége Magyarországon és nemzetközi viszonylatban

Nagy Andrea:

A zöld civil szervezetek kommunikációja

Naszvadi Sára:

Sic Itur ad Asra, majd a határtalan mélység avagy A hedge fundok eddigi története az LTCM bukásának 10. évfordulójára, 2008. szeptember 28.

Nyári Attila:

A nonprofit PR elmélete és gyakorlata

Páli Judit:

Pályakezdő közgazdászok álláskeresése, elhelyezkedési lehetőségei

Pataki Renáta:

A magyar és az olasz egészségügyi rendszer összehasonlítása: hatékonyságvizsgálat

Patakfalvi Dóra Edina:

Summer work and cultural experience in the United States from a Hungarian point of view

Pesta Melinda:

Új elméletek a szervezeti kultúra javító fejlesztésére

Pető Zsuzsanna:

Az EU szén-dioxid kibocsátás kereskedelmi rendszerének hatásai az európai ipari versenyképességre

Pokoraczki Ágnes:

A magyarországi export-import tengerentúli konténeres szállítmányozás lehetőségeinek elemzése az európai kikötők szempontjából

Radnai Klára:

A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira

Radvánszki Krisztina:

Az új évezred gyógyszertára avagy hogyan maradjunk versenyképesek a liberalizáció után

Schveiger Eszter:

Modern mítoszok: szépség, fiatalság, egészség a reklámok világában

Skiba Katalin:

Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán

Strobl Hajnalka:

Franchise systems and other marketing channel forms concentrating on the market of Spanish language schools' network

Svoób Ágnes:

A közép-kelet-európai országok árszívonalának felzárkózása az Európai Unió árszínvonalához, és ennek hatása a vállalati szektorra

Szabó Anita:

A spanyol kkv-k finanszírozásának és támogatásának gyakorlata

Szabó István:

Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében

Szakács Enikő:

A szabolcs-szatmár-bereg megyei konzervgyártás fejlesztése egy nyíregyházi konzervgyár viszonylatában változásmenedzsment segítségével

Szász Anna:

Az olajár változására ható tényezők a XXI. században

Szentmiklósi Petra:

Az Európai Unió szerződéses reformfolyamata a ratifikálás alatt álló Lisszaboni Szerződés tükrében

Sziklai Kinga:

Az értékesítés mesterei: a kereskedelmi közvetítők

Szilágyi Katalin Erzsébet:

Migráció és munkaerőpiac az Európai Unióban munkavállalási lehetőségek Nagy-Britanniában és Magyarországon

Tajti Dóra:

Minőségmérés a hivatalos statisztikában - a munkaerő-felmérés minősége

Toman Csilla:

Az időskorúak számítástechnikai oktatása Magyarországon avagy 2008 az e-befogadás éve?

Torma Ildikó:

Tabutémák a médiában

Tóth Barbara:

A hazai infláció a Maastrichti kritériumok tükrében

Tóth Zsuzsanna:

A magyar lakosság eladósodásának folyamata a rendszerváltástól napjainkig

Udvari Tamás:

A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében

Urbán Judit:

Megéri befektetési alapba helyezni a pénzem, jelen piaci körülmények között?

Veres Gergely:

A General Electric pénzügyi elemzése és a profitabilitásában szerepet játszó oursourcing tevékenység

Volf Éva:

Egy észak-olaszországi régió, Piemonte gazdaságának elemzése

Wächter Tímea:

A magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolat változása Magyarország európai uniós csatlakozásának hatására

Winhardt Ferenc:

A mikro-, kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei a Közép-Magyarországi Régióban (KMR)

Walter Enikő:

A telekommunikációs szektor vállalatainak belső felelősségvállalása, első érintettsége: a tükör mögött - a Vodafone Magyarország Zrt. és a belső társadalmi felelősségvállalás

Zömbik Veronika:

Mai magyar média

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó