Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2012. februári államvizsga

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó

Aratóné Könyv Ágnes Zsófia:

Ökologische utopien? - A fenntartható város (fordítás)

Árgyelán Ágnes:

A mikro-, kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei az Új Széchenyi Terv keretében - az indikátorok szerepe a pályázatok elbírálásában

Bacsa Melinda:

Az olajipar elemzése a 21. század eseményeinek tükrében - az olajárakat befolyásoló tényezők

Baksa Judit:

Az e-vám az Európai Unióban

Bálint Anna:

Az Y-generáció kapcsolata a legkedveltebb közösségi portállal, a Facebook-kal és a youth marketingben rejlő lehetőségek ügynökségi szemmel

Baranyai Zsolt:

A magyar tőke mint legnagyobb külföldi beruházó Montenegróban

Baranyi Attila:

A hitelezés problematikája napjainkban a devizahitelek tükrében

Baráth Zsófia:

A Miskolci Nemzeti Színház marketingtevékenysége

Baumgartner Júlia:

Facebook ország gyermekei - Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?

Benyó Zsuzsanna:

Reklámhatás: Az ember, mint kísérleti alany

Berey Tibor:

A szociális piacgazdaság kiépítése 1948-tól 1957-ig Nyugat-Németországban - a német gazdasági csoda

Berta Zsófia:

Belgium, Dánia és az Egyesült Királyság protokolláris összehasonlítása, különös tekintettel az uralkodó család szerepére

Besenyő Éva:

Németország kereskedelmének alakulása Latin-Amerikával az elmúlt egy évtizedben

Birinyi Orsolya:

Nemzetközi és hazai trendek az egészségügyben, különös tekintettel a gyógyszeripar jelentőségére

Birta Barbara:

A divatmarketing hatása a fogyasztókra - Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján

Blaschek Lilla:

Az elektronikus pénzügyi és banki szolgáltatások fogyasztóvédelmi helyzete Magyarországon

Bodnár Zsanett:

A "carpe diem" szemlélet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása - A hedonista fogyasztó

Borszéki Gergely:

Az Európai Unió és az Amerikai Egyesült Államok gazdasági, kereskedelmi kapcsolatai

Böröcz Anita:

A nonprofit kommunikáció sajátosságai és lehetőségei egy magyar és egy amerikai esettanulmány tükrében

Budai Ágnes:

A Tekno Point kereskedelmi vállalat logisztikai kiszolgálási színvonala

Bukosza Fruzsina:

Századfordulós reklámtechnikák - A művészi plakát és a kereskedelem

Buncsek Adél:

Szlovénia gazdasági kapcsolatai a volt jugoszláv tagállamokkal

Bús Klaudia:

Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél

Busi Barbara:

A közösségi marketing szerepe a márkaépítésben

Csicsay Zsuzsa:

Az ökomarketing és a fogyasztói környezettudatosság jelenléte Magyarországon

Csikós Tünde:

Minőségirányítási rendszer a 77 Elektronika Kft. gyakorlatában: Válság - versenyképesség - innováció

Csiszér Balázs:

Elítélt munkáltatás múltja, jelene és jövője Magyarországon - Képes-e egy tisztán piaci alapokra épülő modell hatékonyan érvényesülni és profitábilisan üzemelni a magyar büntetés-végrehajtás feltételrendszerén belül. - Miért érheti meg egy vállalkozásnak elítélt munkaerőt foglalkoztatni

Csonka Zsuzsa:

PPP beruházások Magyarországon, az M6-os autópálya esettanulmányán keresztül

Dániel Zsófia:

Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból

Deák Dóra:

Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban - Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században

Devecseri Krisztina:

Beszállítói készenlét felmérése - Kockázatelemzés az új beszállítók esetén

Dudás Katalin Nóra:

A multinacionális vállalatok civil vállalásai

El-Zein Marjam:

A gyümölcsben rejlő titok - A pálinka rendezvények marketingje

Farkas Ildikó Mária:

Végtörlesztés : szövetkeztek a devizaadósok ; Die webseite des deutschen dachgartner verbandes (fordítás)

Fauszt Gábor:

A 2008-2009-es pénzügyi- gazdasági válság kezelésének módja a Német Szövetségi Köztársaságban

Fehér Beáta Ágnes:

Bérezés, ösztönzés, motiváció

Fésű Renáta:

Az intimitás és határai a reklámokban

Fügedi Réka Barbara:

Hogyan érintette Törökország államháztartását a gazdasági-pénzügyi válság?

Fülöp Gabriella:

A görög adósságválság szerepe az eurózóna szabályrendszerének újragondolásában

Fülöp Noémi Anikó:

A BRIC-országok és a 2008-2009-es gazdasági és pénzügyi világválság különös tekintettel Oroszországra

Gáll Judit:

Biztosítási szolgáltatások direktmarketing kommunikációja

Győri Edina:

Az Európai Unió Tanácsának soros elnöksége és az elnökségi rendezvényszervezés

Harmath Eszter Nikoletta:

Magyarország a világ szemében - A Magyarország-márka

Haszon-Hegedüs Eszter:

Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében

Hegyes Dóra Csilla:

Atatürk hagyatéka: Álomkép az EU-ról - Törökország csatlakozási esélyei az Európai Unióba

Hernádi Krisztina:

Az Iszlám vallás és a marketing kapcsolata

Horváth Bettina Dóra:

Az egyéni vállalkozókat érintő adóváltozások, különös tekintettel az egyszerűsített vállalkozói adózást választókra

Horváth Eszter:

A török kisebbség gazdasági és politikai helyzete Németországban

Jakubecz Szabina:

A kommunikáció szerepe az egészségfejlesztésben

Joó Attila Sándor:

Arzneimittelfalschungen - zusammenfassung ; Társadalmi problémák - drogfogyasztás (fordítás)

Juhász Viktor:

What factors lead to a solid financial backing of an early-stage business? - Reaching the optimal capital structure of Power of the Dream Ventures

Kalász Zoltán:

Magyarország és az Európai Unió földgázimport diverzifikációjának lehetőségei, különös tekintettel a Nabucco és a Déli Áramlat vezetékekre

Kárpáti Nóra:

Energiapolitika, energiabiztonság az Európai Unióban és Magyarországon

Kató Enikő Zsófia:

Országtanulmány Szlovéniáról

Kesztner Viktória:

A vadásztatás, mint szolgáltatás

Kiss Anna:

Székelyföld klaszter alapú gazdaságfejlesztési lehetőségei

Kiss Katalin:

A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül

Kócsi Nóra:

Az Atma Jóga Center szolgáltatás marketingje

Koltay Petra Zsuzsanna:

A 2008-2009-es világgazdasági válság hatása Spanyolország gazdaságára

Kondor Kata:

Stakeholder-menedzsment Veszprém város fejlesztési és befektetés-ösztönzési politikájában

Koroljov András:

Pénzügyi válságok a XVII. századtól napjainkig

Kossuth Lajos:

A válság hatása a monetáris politikai eszköztárakra - a Magyar Nemzeti Bank és a Bank of England példáján keresztül

Kovács Blanka:

Az orosz kisebbség helyzete a Baltikumban, kiváltképp Lettországban

Kovács István:

A japán és koreai típusú kereskedőházak megvalósításának lehetőségei Magyarországon, az intenzívebb külgazdaságfejlesztés szolgálatában

Krémer Tamás:

"Szinezd újra, Szeged!" - Többrétegű imázs építés a Magna Cum Laude "Szinezd Újra!" (2007) c. videoklipjén keresztül

Küsz Anna:

Valencia autonóm közösség társadalmi-gazdasági elemzése

Laborczi László:

Autóipari átrendeződés a világban a gazdasági válság tükrében

Leiblinger Délia:

A magyar gyógyszeripar reklámhatékonyságának elemzése

Lévai Péter:

A fedezeti ügyletek gyakorlati alkalmazása

Liska Alexandra:

Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül

Losánia Miklós:

A termékek polci elérhetőségének maximalizálása a logisztikai hatékonyság növelésével

Makó Judit:

A hazai divatipar, és egy magyar divatház marketing stratégiája

Maqsoudi Ali:

Autóipari konvergencia

Markó Anikó:

A schengeni rendszer biztonságát szolgáló eszközök magyarországi működése

Marosvölgyi Katalin:

Az akkreditív, mint fizetési mód banki szemszögből való megközelítésben

Medla Hajnalka:

Az Európai Unió energiastratégiája bioüzemanyagok a fenntartható fejlődés tükrében

Meixner Boglárka:

A CSR helyzete és perspektívája Magyarországon

Mogyorósi Eszter:

Új módszerek a marketingkommunikációban - Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon

Molnár Barbara:

Kína és az Európai Unió kereskedelmi, gazdasági, pénzügyi kapcsolatai illetve a Bank of China magyarországi jelenléte

Molnár Krisztina:

A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése

Moroncsik Emese:

Kerékpározást népszerűsítő szervezetek, mozgalmak tevékenységei és hatásai a Budapesten élők biciklihasználati szokásaira

Nagy Dorisz Kriszta:

Kína külkapcsolati és gazdasági helyzete, valamint országon belüli problémáinak kihatása ezekre

Nagy Júlia Ilona:

Mikrovállalkozások fejlesztési lehetőségei

Nardai Eszter:

A hazai állatvédelmi helyzet feltérképezése a szervezetek marketing tevékenységének elemzésével és a fogyasztói megítélések vizsgálatával

Nyirádi Mariann:

Technische anforderungen der verarbeiter an rohstoffsteller ; Bizonylati rend (fordítás)

Orbán Bence:

Introduction of development possibilities of an integrated, WEB 2.0 based content service in the TelCo industry, with special attention to the Hungarian market

Pataki Zoltán:

Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban

Páli Döníz:

Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja

Páncsics Anita:

Az Európai Unió Tanácsának soros magyar elnöksége - egy összekötő tiszt szemszögéből

Pintér Kata:

Az üzleti modellezés kérdései és kihívásai, egy internetes startup példáján keresztül

Piriti Edina:

Energiaimport diverzifikáció Európában a Nabucco projekt kilátásai

Puskás Adrienn:

What factors lead to increase the overall equipment effectiveness of Forklift Trucks by optimizing material handling movements and decreasing unnecessary movements in plant deventer?

Putz Dóra:

How social media activities can help reaching more customers in a luxurious environment?

Rakita Csaba:

El-bookik vagy meghódítja Magyarországot is az elektronikus könyv

Repka Eszter:

Steve Jobs és az Apple - hogyan váltak szeretetmárkává?

Réti Erika:

A környezettudatos fogyasztó és a vállalati zöld marketing kapcsolata

Rofrics Eszter:

Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül

Rozgonyi Anna:

Az Európai Unió Tanácsának magyar elnöksége - 2011 első félévének prioritásai és eredményei

Ruska Vivien:

A magyar külgazdasági politika fejlődése a hatvanas évektől

Sajgó Brigitta:

A Magyarországon működő bilaterális Kereskedelmi Kamarák rendezvényszervező tevékenysége

Sándor Barbara:

A kockázatkezelés jelentősége

Sárközi Edina:

KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával

Sárvári Zoltán:

Az Európai Unió mediterrán térsége és a 2008-as gazdasági válság

Schubert Anita:

Magyarország helyzete a világban a két nagy gazdasági világválság időszakában

Semsei Sándor:

Marketingkommunikáció a desztináció menedzsmentben

Subicz Attila:

A SAPARD program hatása és jelentősége a magyar agrárgazdaságra és vidéki térségre

Sysol Brigitta:

Globalizáció a borvilágban

Szabadszállási Gábor:

A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán

Szabó Lilla:

What do foreigners think of Hungarians?

Szabó Rita:

Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra

Szabó Virág:

Somogy Megyei Gyermektábor marketing stratégiája

Szalatnyai Cecília:

A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével

Szécsi Edina:

A műanyag hulladék szelektív kezelésének logisztikai problémái különös tekintettel Esztergom térségére

Szilágyi Annamária:

Reklámok, reakciók, fiatalok, avagy, A reklámok hatása a jövő nemzedék tükrében

Szulyó Rita:

Észak- és Dél-Olaszország gazdasági, társadalmi és kulturális ellentétének vizsgálata, különös tekintettel a fiskális föderalizmusra és az elszakadási törekvésekre

Tisza Krisztina:

Vezetési stílusok a nemzetközi vállalatoknál

Tóth András:

Kicsit sárga, kicsit savanyú avagy A magyar kisvállalkozások marketingkommunikációja külföldi társaik tükrében

Tóth Katalin:

Az euró bevezetésének és alkalmazásának tapasztalatai Spanyolországban

Tóth Szabolcs:

A magyarországi CSR vállalati gyakorlatának elemzése

Varga Nóra:

A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására

Vér Tamara:

A kínai családtervezés és hatása a kínai társadalom és gazdaság fejlődésére

Veress Tamás:

V4 együttműködés és euro-atlanti integráció

Veszprémi Szilvia:

Zöld fogyasztás - A passzívházak jelentősége a környezetvédelem területén

Viszt Viktor:

Európa kiadó? A multikulturalizmus problematikája Nyugat-Európában

Vizhányó Gábor Gyula:

A külföldi működőtőke-befektetések alakulása Magyarországon az EU-csatlakozás után

Wéber Katinka:

Luxusmarketing