Szövegdoboz: ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁR
Szövegdoboz: BGF KÜLKERESKEDElmi kar

Diplomadolgozatok

Telefonszám: +36-1-467-7800

          / 341 m. Kölcsönző
          / 392 m. Tájékoztató
          / 397 m. Folyóirat-olvasóterem

Faxszám: +36-1-467-7960
E-mail:
konyvtar@kkk.bgf.hu

Elérhetőségünk:

1165 Budapest, Diósy Lajos u. 22-24.

2008. januári államvizsga A-K

Ágoston György:

A mobiltávközlési szektorban alkalmazott marketing eszközök

Babják Péter:

A média szerepe a fejlődő turizmusban - Kamera és toll

Bakos Barbara:

A televízió hatása a szupergeneráció gyermekeire

Balázs Réka Blanka:

A provokatív reklámok

Ballér Kata:

The development of savings on securities of households in Hungary, including the valuation of unquoted shares at the Central Bank of Hungary

Balogh Erika:

A 2004-ben csatlakozott tagállamok konvergencia programjának összehasonlító elemzése

Balogh Judit:

Miért nem lép be Norvégia az Európai Unióba?

Balogh Tímea

A nők helyzete az iszlámban

Baranyai Zsolt:

Munkavállalás az Európai Unióban, Anglia és Franciaország avagy szabadság és kötöttségek

Barcs Karolina:

Az érintettek bevonásának elmélete és gyakorlata - a Vodafone Magyarország Zrt. Érintetti Párbeszéd Programja

Barta Csilla:

A Woldmark Magyarország Kft. beszerzési tevékenységének elemzése

Bartók Patrícia:

A kistérségek szerepe (a Nemzeti Fejlesztési Tervben), a kistérségi programok hatékony kommunikációja

Bátki Tibor

Az árképzés szerepe profitorientált vállalatoknál, árképzési megoldások a hazai stretchfólia piacon

Bátyai Dóra:

A wellness jelentősége a civilizációs betegségek megelőzése, valamint a gazdaság - különös tekintettel a turizmus - szempontjából, globálisan és Magyarországon

Berki Tímea:

Etikus kommunikációt a tudatos vásárlóknak!

Beréti András:

A Budapesti Értéktőzsde története

Berta Viktor:

Magyarország, mint beruházási helyszín az ITDH befektetés-ösztönzési tevékenységén keresztül bemutatva

Bertók Anita:

Környezettudatossággal kapcsolatos fogyasztói szokások - összehasonlító elemzés a magyar és német piacon

Bogárdi Milán:

Toborzás, kiválasztás és munkaerő megtartás az ezredforduló után

Bolbás Gyöngyi:

A magyar kis- és középvállalkozások nemzetköziesítése, a spanyol kamaráknál működő PIPE program magyarországi bevezetése

Boros József:

Vállalatok kamat- és árfolyamkockázata, a kockázatok fedezeti eszközei

Bóvári Kata:

A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketing-kommunikációs tevékenysége

Bödör Eszter:

Az Audi Hungaria Motor Kft. Magyarországon

Csapó Kinga:

A visegrádi országok nemzetgazdasági erőforrásai

Cseh Linda:

Csak attól félünk, amit nem ismerünk - értelmi fogyatékos emberek megjelenése a médiában

Cser Szilvia:

Kereslet és kínálat - a munkaerőpiac és az oktatás hiányzó harmóniája, különös tekintettel a szakképzésre

Csillag Adrienn:

A devizaopciók hazai piaca

Csonka Csilla:

Magyarország környezetvédelmet és közlekedési infrastruk-túrát érintő beruházásai az Európai Unió támogatásainak tükrében

Csont Ágnes:

Kockázatok a külkereskedelemben, kockázatkezelés a BCS Hungary Kft. gyakorlatában

Csordás Veronika:

Fuvareszközök kihasználásának vizsgálata az Euro-Log Kft.-nél

Dancs Balázs:

A kistérségek szerepe (a Nemzeti Fejlesztési Tervben), a kistérségi programok hatékony kommunikációja

Dános Veronika:

Centroamérica: renovar el impulso los vínculos de la integración regional de Centroamérica con la Unión Europea

Demeter Gabriella Judit:

Kulturális sajátosságok az arab világban, különös tekintettel Egyiptomra és Tunéziára

Dimitrova Irena:

A tőkemegfelelési mutató számítása a Bázel II. alapján

Dujmó Nikolett:

A piacvezető vállalatok titkai avagy hogyan tartsunk kézben egy piaci kategóriát

Durányik Nóra:

A teljesítmény-elvű vezetés és a public relations értéke

Eigner Andrea:

Fapados marketing - a magyar piacon jelenlévő diszkont légitársaságok vizsgálata marketingszempontból

Fazekas Adrienn:

A jelzáloghitelezés és az ingatlanpiac összefüggései, különös tekintettel az amerikai jelzáloghitel-piaci válság tanulságaira és annak magyar piacra gyakorolt lehetséges hatásaira

Fehér Anna:

A magyar érdekérvényesítés szervezetei keretei és formái az Európai Unióban

Fehér Barbara:

A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig

Fekete Tünde:

Exchange traded funds: tőzsdén kereskedett alapok

Fentor-Majer Amanda:

Van-e realitása egy 2020-as budapesti olimpiának, és ha igen, milyen gazdasági hatásai lehetnek

Fliegler Anett:

A vasúti szállítmányozás átalakulása avagy a költségviseléstől a projektmenedzsmentig

Forrai Miklós:

A független Ghána első ötven éve

Frondelius Johanna:

Társadalmi felelősségvállalás vállalaton belül és kívül

Gaál Edit:

Gazdaság és kultúra egymásra hatása a francia-magyar kapcsolatok tükrében

Gaál Viktória:

How to raise awareness of corporate social responsibility in Hungary?

Gábor Pál:

A Prettl Pannonplast Kft. alap- és csomagolóanyag raktározá-sának és belső mozgatásának optimalizálási lehetőségei

Gerendás Adrienn:

Les relations culturelles franco-hongroises du début du XX-iŠme siŠcle jusqu' … nos jours

Gogola Anita:

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv intézményi és támogatási rendszerének működése

Györe Andor:

A magyarországi autóhitelpiac alakulása az elmúlt években az értékesítés ösztönzés szemszögéből

Györfi Andrea:

DSV Hungária Kft. igénye egy új raktár kialakítására

Győri Alíz:

A gyűjtő-elosztó funkciót ellátó repülőterek előnyei a Hunicorn Kft. számára avagy érdemes-e erre új szolgáltatást alapozni

Hais Barbara:

Bizalom és biztonság témaköre az online aukciós házaknál

Harmath Lilla:

A települések partnerségi hálózatának gyakorlata avagy a transznacionális és testvérvárosi kapcsolatok bemutatása

Hegedűs Éva:

A protokoll sajátosságai az Európai Unió tagországaiban, különös tekintettel Franciaországban, Németországban és Olaszországban

Horváth Anett:

Tehetségmenedzsment a hazai vállalatok gyakorlatában

Horváth Balázs:

A tercier szektor szerepe Svájc gazdasági életében

Horváth Edit:

Budapesten működő ENSZ szervezetek magyarországi kommunikációs tevékenysége

Hulmán Ágnes:

Ép testben ép lélek - a XXI. század népbetegsége: a stressz

Hutter Julianna:

A kamionok kihasználtságának növelése és ennek vonzatai a Waberer's International Zrt. francia OSC részlegén

Igaz Helga:

A Pannon Csapágy Kft. raktárának logisztikai nehézségei

Jacsó István:

Az Európai Unió és Magyarország politikai, gazdasági, kereskedelmi kapcsolatainak elemzése Brazíliával

Jacsó Katalin:

PR az egészségügyben - a Magyarországon jelenlévő nagyvállalatok CSR tevékenysége az egészségügy területén

Jeges Rita:

Lehet-e egy nő sikeres munkahelyén és a családi életben egyaránt?

Jordán Zsuzsa:

A Grafton Recruitment Kft. marketingkommunikációja

Kalocsa Adriána:

A vallonok és a flamandok között fennálló különbségek interkulturális aspektusai

Kalocsa Nikolett:

Személyautó-finanszírozás és csapdái

Karakai Mónika:

Építőipari kis- és középvállalkozások külső forrásból történő finanszírozása

Kérdő Andrea:

A tartalomelemzés elmélete és gyakorlati alkalmazása

Keresztes Szilvia:

Izrael, mint fejlett ország világgazdaságban játszott szerepe

Kleofász Edit:

Hogyan tud ma Magyarországon egy kis szállítmányozó cég versenyképes és nyereséges export tengerentúli gyűjtőforgalmat bonyolítani?

Kocsi András György:

Árampiaci liberalizáció Magyarországon

Kocsis Erika:

Vevőspecifikus szállítási csomagolások speciális kialakítása a logisztikai raktárközpontokban alkalmazott rakodási rendszerek igényeinek megfelelően

Kocsis Lilla:

A kereskedelmi kisvállalkozásunk fejlesztésének kulcselemei

Kovács István:

Egy fejlődő kisvállalat, a Nádland Kft. versenyképességének javításának lehetőségei, különös tekintettel a készletgazdálkodással összefüggő folyamatokra

Kovalik György:

Az Európa Kulturális Fővárosa kezdeményezés bemutatása, különös tekintettel a pozíció egyik várományosára, Pécsre

Kozma Edina:

A magyarok migrációs hajlandósága az Európai Unióhoz történő csatlakozásunk előtt és után

Kőrös Gábor László:

Programozott kereskedési rendszerek

Krausz Nikolett:

Tárgyalástechnikai fogások az izraeli ingatlanbefektetők világában

Kun Szilvia:

A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések - kommunikációs stratégia a békéscsabai Szomatika Bt. számára

 

 

Kezdőlap

Diplomadolgozatok

BGF Tudományos Évkönyv

EU Working Papers

Szakmai Füzetek

Oktatói publikációk

Oktatói honlapok

Hallgatói bibliográfiák az EU-ról

35 éves a Külkereskedelmi
Főiskola

Interkulturális tananyag

Tájkép.kkf.hu

Könyvtári honlap

Online katalógus

Súgó